...
- Käynnistä tietokone uudestaan.
- Yritä muodostaa internet-yhteys uudelleen.
- Varmista, että WLAN on käytössä.
- Valitse tehtäväpalkin oikeassa reunassa oleva Ei Internet-yhteyttä -kuvake ja varmista, että Wi-Fi on käytössä. Jos näin ei ole, ota se käyttöön valitsemalla se.
- Yritä muodostaa internet-yhteys uudelleen.
- Tarkista onko tietokoneesi lentokonetilassa.
- Kytke lentotila pois päältä. Jos se ei ole päällä, kytke se ensin päälle ja sitten pois päältä. Ohjeet: Lentotilan ottaminen käyttöön tai poistaminen käytöstä.
- Tarkita lentotila-kytkin. Joissain hyvin vanhoissa kannettavissa on kyljessä lentokonetila-vipu, joka voi luiskahtaa päälle vahingossa, esim. koneen ollessa laukussa.
- Yritä muodostaa internet-yhteys uudelleen.
- Jos Cisco AnyConnect Secure Mobility Client -ohjelmassa on sekä VPN että Network -asetukset:
- Avaa sovellus klikkaamalla sen kuvaketta työkaluriviltä.
- Nollaa laiteajuri.
- Avaa Device Manager/Laitehallinta.
- Vastaa Confirm Execution -ikkunan kysymykseen Yes.
- Klikkaa >-merkkiä kohdassa Network adapters/Verkkosovittimet.
- Klikkaa langattoman verkkokortin kohdalta oikealla hiirennapilla. Kortin nimi voi olla esim. Intel(R) Dual Band Wireless-AC 7260.
- Klikkaa Disable device/Poista laite käytöstä.
- Vastaa Yes/Kyllä varmistuskysymykseen.
- Klikkaa uudestaan langattoman verkkokortin kohdalta oikealla hiirennapilla.
- Klikkaa Enable device/Ota laite käyttöön.
- Yritä muodostaa internet-yhteys uudelleen.
- Käytä verkon oletusasetusten palauttamista.
Valitse aloituspainike ja valitse sitten Asetukset > Verkko & Internet > Tila > Verkkoasetusten palauttaminen.
Avaa Verkon & Internet-tila-asetuksetVahvista valitsemalla Verkon oletusasetusten palauttaminen -näytössä Palauta nyt > Kyllä.
Odota, että tietokone käynnistyy uudelleen, ja tarkista, korjaantuuko ongelma.
- Tarkista, onko Windowsista asennettu uusin versio.
- Päivitä ohjeen mukaan: Windows 10 -versiopäivitys.
...