Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Laitteissa huollon puhelinnumero, josta huolto tilataan. Huollon voi tilata myös sähköpostilla. Toshiban huoltopalvelun tavoittaa alla olevasta puhelinumerosta ja sähköpostista.
  • Huollon tilaaja laittaa monitoimilaitteen päälle lapun, jossa kerrotaan, että huolto on tilattu. Huollon vasteaika on 4h+8h ilmoituksesta.
    • 4h+8h ("toimistotyöaika") vasteaika tarkoittaa aikaa huoltokutsusta korjauksen valmistumiseen. Eli mitä nopeammin joku pystyy ilmoittamaan monitoimilaitetoimittajan huoltoon että laite on rikki niin sitä nopeammin se laite tulee kuntoon.
  • Monitoimilaitteille tulevat muut tarvikkeet kuten niitit, hihnayksilöt, hukkavärisäiliöt ja kuvarummut (värikasettien alla) tulee myös tilalta Toshiban huoltopalvelusta.
  • Laitteiden tilaa voi seurata täältä:

Monitoimilaitteiden värien vaihdot

  • Monitoimilaitteiden värit tulee vaihtaa, kun värin jäljellä oleva määrä on 5 prosenttia tai vähemmän. 
    • Näin voimme tarjota kaikille käyttäjille laadukkaamman tulostusjäljen sekä vähentää tyhjistä väreistä johtuvia käyttökatkoja.

Monitoimilaitteiden ilmoitukset

  • Monitoimilaitteet lähettävät sähköpostiviestin tarvittaessa papereiden, värien ja muiden tarvikkeiden loppumisesta, vahtimestareille kiinteistökohtaisesti. Näihin ilmoituksiin tulee reagoida riittävän nopeasti.
  • Paperin, värien ja niittien täyttö, paperitukoksien selvittäminen sekä huoltokutsujen tekeminen Toshiballe ovat kiinteistön vahtimestareiden vastuulla
  • Monitoimilaitteita ei saa sammuttaa yöksi/viikonlopuksi. Laitteet menevät automaattisesti lepotilaan.
  • Toshibaongelmien ratkaisuun: 
  • Kiinteistökohtaiset tiedot laitteista löytyy täältä: https://metrodvd.edu.metropolia.fi/printers/

...