...
- Laitteissa huollon puhelinnumero, josta huolto tilataan. Huollon voi tilata myös sähköpostilla. Toshiban huoltopalvelun tavoittaa alla olevasta puhelinumerosta ja sähköpostista.
- puhelimella 010 568 5590
- sähköpostillla huoltokutsut@toshibatec-tnd.com
- Huollon tilaaja laittaa monitoimilaitteen päälle lapun, jossa kerrotaan, että huolto on tilattu. Huollon vasteaika on 4h+8h ilmoituksesta.
- 4h+8h ("toimistotyöaika") vasteaika tarkoittaa aikaa huoltokutsusta korjauksen valmistumiseen. Eli mitä nopeammin joku pystyy ilmoittamaan monitoimilaitetoimittajan huoltoon että laite on rikki niin sitä nopeammin se laite tulee kuntoon.
- Monitoimilaitteille tulevat muut tarvikkeet kuten niitit, hihnayksilöt, hukkavärisäiliöt ja kuvarummut (värikasettien alla) tulee myös tilalta Toshiban huoltopalvelusta.
- Laitteiden tilaa voi seurata täältä:
Monitoimilaitteiden värien vaihdot
- Monitoimilaitteiden värit tulee vaihtaa, kun värin jäljellä oleva määrä on 5 prosenttia tai vähemmän.
- Näin voimme tarjota kaikille käyttäjille laadukkaamman tulostusjäljen sekä vähentää tyhjistä väreistä johtuvia käyttökatkoja.
Monitoimilaitteiden ilmoitukset
- Monitoimilaitteet lähettävät sähköpostiviestin tarvittaessa papereiden, värien ja muiden tarvikkeiden loppumisesta, vahtimestareille kiinteistökohtaisesti. Näihin ilmoituksiin tulee reagoida riittävän nopeasti.
- Paperin, värien ja niittien täyttö, paperitukoksien selvittäminen sekä huoltokutsujen tekeminen Toshiballe ovat kiinteistön vahtimestareiden vastuulla
- Monitoimilaitteita ei saa sammuttaa yöksi/viikonlopuksi. Laitteet menevät automaattisesti lepotilaan.
- Toshibaongelmien ratkaisuun:
- Tarvikkeiden vaihto: Niitit 287 / 407 -laitteilla: Nitojan sijainti
- 287 / 407 -laitteille - Toshiba-287-407-Ongelmanratkaisu.pdf
- Kiinteistökohtaiset tiedot laitteista löytyy täältä: https://metrodvd.edu.metropolia.fi/printers/
...