Web-lomakkeella

Osoitteessa helpdesk.metropolia.fi tai hd.metropolia.fi

Valitse kieli ja kirjaudu palveluun Metropolia-tunnuksellasi.

Klikkaa Ilmoita tapaus -linkkiä ja valitse Helpdesk.

Valitse mahdollisimman tarkkaan mihin pyyntö liittyy, jotta se ohjautuu suoraan asiasta vastaavalle taholle. Näin pyynnön ratkaiseminen nopeutuu.

Kerro miten ja missä tilanteessa ongelma ilmenee. Yksilöi myös mahdolliset laitteet, joihin ongelma liittyy. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Annettuasi tiedot, paina OK-painiketta lähettääksesi pyyntö ja kirjaudu lopuksi ulos palvelusta.

Kun pyyntösi on vastaanotettu, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi.

Kun tekemäsi pyyntö on ratkaistu, saat siitä ilmoituksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Löydät ratkaistun pyynnön myös klikkaamalla Selaa ilmoituksia -linkkiä ja valitsemalla Helpdesk. Valitse näkymäksi Suljetut tapaukset ja paina Hae-painiketta.

Sähköpostitse

Voit myös lähettää palvelupyyntösi sähköpostitse osoitteeseen.

helpdesk@metropolia.fi

Puhelimitse

Puh. 020 783 5274

Helpdesk-puhelinpäivystys on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8-12. Poikkeavasta aukiolosta tiedotetaan erikseen.

!login2.jpg!