Tarkista, ettei monitoimilaitteen näytössä ei ole mitään virheilmoitusta eikä mikään varoitusvalot pala. Jos mitään näkyvää syytä tulostuksen epäonnistumiseen ei ole, käynnistä monitoimilaite uudelleen. Mikäli uudelleenkäynnistys ei auta, ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille tai tee ystävällisesti asiasta palvelupyyntö helpdeskiin. Palvelupyyntöön tulisi kertoa monitoimilaitteessa oleva vika, laitteen sijainti ja tapahtuman päivämäärä sekä kellonaika. |
Kun kyseessä on monitoimilaite, värien lisäyksen hoitaa aulapalvelut. Ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille. Kun tulostimesta on väri loppunut tai loppumasssa, jos näyttöpaneeliin tulee ilmoitus tai tulostusjälki on epätasaista. Väritulostimissa jo yhden värin loppuminen voi estää kokonaan tulostamisen. Käyttäjätuki vaihtaa verkko- ja oheistulostimien värit, joten tee asiasta ystävällisesti palvelupyyntö helpdeskille. Pyynnössä tulisi kertoa, että mistä laitteesta on kyse, mikä väri on lopussa sekä missä laite sijaitsee. |
Monitoimilaitteet antavat ohjeita näytössä tukoksen poistamiseksi. Noudata laitteen antamia ohjeita. Mikäli et saa paperitukosta poistettua laitteen ohjeiden avulla, ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille. |
Avaa tulostimet napsauttamalla Start (Käynnistä). Valitse Devices and Printers (Laitteet ja tulostimet). Hiiren kakkospainikkeella napsauta haluamaasi tulostinta ja valitse Set as default printer (Aseta oletustulostimeksi). |