Siksi, että järjestelyssä voittavat kaikki, niin asiakas, Metropolia kuin yhteiskuntakin.

Metropolia kantaa yhteiskuntavastuuta pitämällä helpdeskin puhelinpalvelussa jatkuvassa kierrossa kolmea harjoittelijaa. Ilman aloittelijoita ei tule ammattilaisia.

Pystymme tämän järjestelyn takia ylläpitämään helpdeskissä huomattavan korkeaa palvelun tasoa. Meillä on puhelinpalvelussa aina innokkaita ja lujaa työtä tekeviä harjoittelijoita, jotka pistävät kaikkensa likoon ratkaistakseen asiakkaan ongelman. Puhelinpalvelu vastaa niin kirjallisesti kuin puhelimitse tulevien palvelupyyntöjen ratkaisemisesta ja delegoimisesta eteenpäin.

Taustajoukkoina on suuri määrä Metropolian Tietohallinnon palkattuja asiantuntijoita, jotka ottavat vastaan ne tehtävät, joita puhelinpalvelussa ei pystytä ratkaisemaan. Järjestely antaa heille työrauhan ja enemmän aikaa ratkaista niitä ongelmia, joissa heidän asiantuntemuksensa on välttämätöntä.


Why are there trainees at the helpdesk phone service?