Tiistaina 23.8.2022 tapahtuu jotain, jota monet Requesten käyttäjät ovat pitkään ja hartaasti odottaneet: Järjestelmä päivitetään uuteen versioon.
Tiistaina 23.8.2022 Requeste ei ole käytettävissä. Sen seurauksena:
Tiistaina 23.8.2022 edellä mainitut Metropolian palvelut eivät kykene vastaanottamaan yhteydenottoja osoitteessa https://hd.metropolia.fi eivätkä em. sähköpostiosoitteisiin. Tietohallintopalveluiden Helpdeskin puhelinpalvelu ottaa kyseisenä päivänä vastaan vain kiireellisiä yhteydenottoja. Ajoitathan kiireettömät yhteydenottosi toiselle päivälle.
Requeste on jälleen käytettävissä aamusta 24.8.2022 alkaen uutena versiona. Aluksi käyttäjien näkökulmasta Requestessa muuttuu vain ulkonäkö, mutta sisältö pysyy samana. Projekti jatkuu myöhemmin toiminnallisuuksien ja lomakkeiden uudelleenmäärittelyllä.
Työtilan jäsenenä
Saat Oman etusivulla julkaistavat Helpdeskin tiedotteet suoraan sähköpostiisi.
Saat ajankohtaista tietoa Tietohallintopalveluiden toiminnasta ja palveluista.
Voit keskustella ja antaa palautetta Tietohallintopalveluiden toiminnasta (keskustelu-osio). (Työtilaan ei oteta vastaan palvelupyyntöjä – yhteydenotot Helpdeskiin vain alla mainittujen yhteystietojen kautta.)
Liity työtilaan näin
1. Valitse Oman yläreunan vaikosta Työtilat.
2. Valitse Haku (Liity/Eroa)
3. Kirjoita Tekstihaku-kenttään Helpdesk tiedottaa.
4. Valitse Helpdesk tiedottaa -työtilan oikealla puolella sijaitsevaa painiketta Liity työtilaan.
Ystävällisin terveisin
Helpdesk
Puhelinpalvelu: 09 7424 6777
Palvelupyynnöt: https://hd.metropolia.fi / helpdesk@metropolia.fi
Tietoa ja ohjeita: https://tietohallinto.metropolia.fi