A. Miten luodaan työtila Teamsiin?

Kirjaudu Teamsiin:  https://teams.microsoft.com/

"Join or create a team"

"Create a team"

"Staff members"

Anna työtilalle nimi ja määritä sen julkisuus ("Privacy")

Next

Lisää työtilaan henkilöitä ja määritä heidän oikeutensa

B. Miten Teams-työtilaan ladataan sisään tiedostoja?

Files

Upload

C. Miten Teams-työtilassa oleville tiedostoille tehdään hakemistorakenne?

+

Sharepoint

Home

Takaisin Teamsiin

Home

New

Folder


D. Miten Teams-varauksen mahdollistava nappi saadaan näkyviin Outlookissa?

Jos sinulla on Teams-työpöytäsovelluksesta versio 1.2.x niin Teams-varauksen mahdollistava nappi ei näy Outlook'ssa.


Teams-työpöytäversion tarkistus

valitse oikeasta yläkulmasta Teams-profiilisikuvakkeesi, vihreä nuoli 1. sen jälkeen "About" vihreä nuoli 2. ja lopuksi "Version" vihreä nuoli 3.

Versio tulee esiin, vihreä nuoli 4.

Uuden Teams-työpöytäversion asennus Online-version avulla

- sammuta kaikki ohjelmat (Outlook Teams jne)
- kirjaudu Office365-palveluun osoitteessa http://login.microsoftonline.com
- valitse Online-Teams sovellus
- uudella sivulla on oikeassa ylänurkassa Teams-profiilisikuvakkeesi, napauta sitä, vihreä nuoli 5.

-valitse Download the desktop app

Lataus lähtee automaattisesti käyntiin

Napauta Teams-ikkunan vasemmassa alalaidassa olevaa "Teams_windows_x....exe" merkintää niin asennus käynnistyy

Käynnistä uusi Teams-työpöytäversio ja Outlook, nyt pitäisi kalenterin puolella olla Teams-palaverin varausnappi