Salasanan vaihto pankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla

Metropolian henkilökunta, opiskelijat ja kumppanitunnukset

Aktivointi ja salasanan vaihto pankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla

Koulutustunnus Moodlessa

Jos osallistut Metropolian tuottamaan koulutukseen työnantajasi kautta Moodlessa ja olet luonut käyttäjätunnuksesi osoitteessa https://koulutustunnus.metropolia.fi, voit uusia salasanasi osoitteessa https://koulutustunnus.metropolia.fi/password

Salasanan vaihto tunnus- eli aktivointilapun avulla

Salasanan vaihtoa varten tarvitset tunnus- eli aktivointilapun, jonka avulla voit vaihtaa salasanasi osoitteessa https://activation.metropolia.fi

Jos noudat aktivointilapun, muista ottaa henkilöllisyystodistus mukaasi.

Henkilökunta

Ota yhteys Henkilöstöpalveluihin. Helpdeskin henkilökunnalla ei ole oikeuksia tulostaa Henkilökunnan tunnuslappuja.

Opiskelija, kumppani ja ns. ulkopuolinen tunnus

Opiskelijapalveluiden lähipalvelupisteestä

Nouto mistä tahansa Metropolian opiskelijapalveluiden lähipalvelupisteestä niiden aukioloaikoina. Opiskelijapalveluiden aukioloajat

Helpdesk toimittaa salasanan vahtimestarille

Palvelupyyntö sähköpostilla osoitteeseen helpdesk (at) metropolia.fi, jolloin aktivointilappu toimitetaan minkä tahansa Metropolian toimipisteen vahtimestarille. Metropolian toimipisteiden aukioloajat näet Metropolian www-sivuilta löytyvistä yhteystiedoista.

Helpdesk lähettää salasanan kirjattuna tietoturvapostina

Palvelupyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk (at) metropolia.fi, jolloin salasana lähetetään sinulle kirjattuna tietoturvapostina.

Jotta kirjatun tietoturvapostin lähetys onnistuu, lisää palvelupyyntöön muu kuin Metropolian sähköpostiosoite ja puhelinnumero, johon voidaan lähettää viestin avauskoodi tekstiviestinä.





Forgot your password?