Helpdeskin palvelupisteet toimipisteittäin 1.2.2009 alkaen.
Palvelua saa helpdeskistä myös ihan henkilökohtaisesti vierailemalla palvelupisteessä sen aukioloaikana. Tilan ulkopuolella on seinässä kiinteistöä koskeva tarkempi aikataulu. Palvelu aloitetaan 1.2 alkaen alla olevan taulukon ajankohtien mukaisesti toimipisteissä.
Palvelupisteessä saat:
- resetoitua salasanasi, jos olet sen unohtanut
- näyttää missä ja miten järjestelmään liittyvä ongelma ilmenee. Osa ongelmista on sellaisia, että niitä on vaikea selittää palvelupyynnössä.
- pienimuotoista tukea ja opastusta järjestelmien käytön kanssa. Valitettavasti kaikki eivät voi tietää kaikesta kaikkea, joten opastuksen syvällisyys riippuu tukihenkilön perehtyneisyydestä kyseiseen järjestelmään.
Palvelupiste ei ole:
- pelkän palvelupyynnön jättämispaikka. Asiakkaan tulisi itse tehdä uusi palvelupyyntö TEE PALVELUPYYNTÖ NYT
P.S Palvelua saa siis AUKIOLOAIKANA!!!! Toivomme työrauhaa muina aikoina.