Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Yhteyshenkilö on vaihtuva, joten tähän emme pysty nimeämään henkilöitä, mutta yleensä kumppaneille sellainen selviää taloon tultaessa
  2. Yhteyshenkilö selvittää tarvittavat tiedot ja toimittaa ne Metropolian Helpdeskiin
  3. Tarvittavat tiedot:
    • etunimet
    • , kutsumanimi,
    • sukunimi
    • , henkilötunnus
    • , nimike suomeksi ja englanniksi,
    • toimipiste
    • toiminto, toiminto mihin johon tunnusta tarvitaan
    • , tunnuksen voimassaoloaika
    • , tunnuksen omistaja/yhteyshenkilö (jos muu kuin tunnuksen tilaaja).
    • Metropolian tiloissa toimiville lisäksi mahdollinen Metropolian puhelinnumero
    • Henkilötunnuksettomien \ Ulkomaalaisten (esim. vaihto-opettajat) tunnuksia varten myös syntymäaika, äidinkieli ja kansalaisuus
    • Onko käyttäjä tarkoitus lisätä opettajaksi jollekin toteutukselle OMAan? KYLLÄ / EI. Jos KYLLÄ, tarkistathan alta myös "HUOM! Opettajan oikeudet OMAan, huomioi nämä asiat"
  4. Helpdesk luo tunnukset ja tiedottaa luoduista tunnuksista tiedon yhteyshenkilölle
  5. Kumppaniorganisaation edustaja aktivoi tunnuksensa verkkopankkitunnuksin tai mobiilivarmenteella. Jos tämä ei ole mahdollista, tunnus aktivoidaan aktivointisalasanan avulla, jonka toimitustavat ovat:
    • Nouto kampukselta: Helpdesk ilmoittaa, kun käyttäjätunnus on noudettavissa kampuksen aulapalveluista.
    • Turvapostin välityksellä: Ilmoita lisäksi käyttäjän henkilökohtainen puhelinnumero ja sähköpostiosoite, johon tunnus on tarkoitus toimittaa.

...