Requeste-palvelupyyntöjärjestelmä ei ole käytettävissä päivityksen aikana ke aikana ke 9.11.2022 klo 14-15-16. Sen seurauksena:
- Palvelupyyntöjä ei voi tehdä osoitteessa https://hd.metropolia.fi
- Digipedagoginen tuki
- Halli-projektinhallinta
- Tietosuoja- tai tietoturvapoikkeamailmoitus (GDPR)
- Turvallisuusilmoitus
- Helpdesk
- IT-hankinta
- Toimitilapalvelu
- Kirjastopalvelu
- Jos lähetät sähköpostia Requestea käyttävien yksiköiden yhteisiin sähköpostiosoitteisiin päivityksen aikana, viestisi menee perille vasta päivityksen päätyttyä:
- Helpdeskin puhelinpalvelu ei kirjaa tietoja päivän aikana saapuvien puheluiden tietoja. Soitathan päivityksen aikana Helpdeskin puhelinpalveluun vain kiireellisissä asioissa.
Helpdesk tiedottaa -työtila Omassa
Työtilan jäsenenä
Saat Oman etusivulla julkaistavat Helpdeskin tiedotteet suoraan sähköpostiisi.
Saat ajankohtaista tietoa Tietohallintopalveluiden toiminnasta ja palveluista.
Voit keskustella ja antaa palautetta Tietohallintopalveluiden toiminnasta (keskustelu-osio). (Työtilaan ei oteta vastaan palvelupyyntöjä – yhteydenotot Helpdeskiin vain alla mainittujen yhteystietojen kautta.)
...