Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Täytä lomake. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. Mahdollisimman tarkka kuvaus nopeuttaa palvelua. Esimerkiksi seuraavista tiedoista voi olla tapauksesta riippuen hyötyä:
    1. Näyttöruudulle ilmestynyt virheilmoitus mahdollisine virhekoodeineen
    2. Kuvaruutukaappaus vikatilanteesta liitetiedostona
    3. Ajankohta, jolloin virhetilanne todettiin
    4. Onko vika havaittu vain yhdellä vai useammalla tietokoneella? Ovatko muut todenneet saman vian?
    5. Onko tietokone tai muu virheellisesti toimiva laite yritetty käynnistää uudelleen. Jos ei, käynnistä se ja mainitse asiasta palvelupyynnössä.
  2. Liitä mahdollinen kuva tai muu lisätietoa antava tiedosto Browse- ja Liitä-painikkeilla.
  3. Lähetä pyyntö Lähetä-painikkeella
  4. Kirjaudu ulos palvelusta.

 

Sähköpostitse

Voit myös lähettää palvelupyyntösi sähköpostitse osoitteeseen 

...