Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Vaikka palvelupyyntö on mahdollista jättää sähköposti mailto:helpdesk@metropolia.fitse, puhelimitse ja kasvokkainkin, on sen nopean käsittelyn takeena suoraan järjestelmään asiakaspalveluliittymästä tehty yksityiskohtainen ongelman kuvaus. Kun teet palvelupyynnön Requesteen, täytä kaikki mahdolliset kentät tarkasti. Ongelman tai kysymyksen otsikossa on hyvä näkyä palvelun tai ohjelmiston nimi (ei siis APUA tai Kiire!!!!). Kuvaus-kentässä tärkeitä asioita on itse ongelman lisäksi kertoa, esiintyykö ongelma muilla kuin omalla koneellasi, esiintyykö ongelma koneen uudelleen käynnistämisen jälkeen, onko se ajoittainen vai pysyvä, koska se on alkanut jne. Voit liittää palvelupyyntöön dokumentteja: ruudunkaappaus (käynnistä Word, klikkaa virheilmoituksen tai ongelman sisältävää ikkunaa, paina ALT+PrtSc, klikkaa Wordiä ja  liitä kaappaus dokumenttiin (CTRL V)) tai vaikkapa digikameran kuva saatta auttaa jossain ongelmassa.

...