1. Ota yhteyttä Helpdeskiin soittamalla puhelinpalveluun 09 7424 6777 tai tekemällä palvelupyyntö osoitteessa https://hd.metropolia.fi / helpdesk@metropolia.fi. Saat tällöin palautusta koskevan palvelupyynnön numeron.
2. Poista puhelimistasi ja tableteistasi kaikki henkilökohtaiset tilisi. (Asetukset -> Tilit).
- Ohjeet tilien poistoon Android-laitteilla (linkki Googlen internetsivuille)
- Ohjeet tilien poistoon iPhonella (linkki Applen internetsivuille)
3. Poista laitteesi PIN-koodi. Löydät mallikohtaiset ohjeet verkosta esim. Googlen avulla. Jos tarvitset apua PIN-koodin poistamisessa, ota yhteyttä Helpdeskin puhelinpalveluun 09 7424 6777.
4. Liitä laitteisiin paperilappu, johon on merkitty "Helpdesk" ja palautusta koskevan palvelupyynnön numero.
5. Toimita laitteet aulapalveluille Helpdeskin noudettaviksi.
Jos palautus tapahtuu uuden laitteen toimituksen yhteydessä, asiasta ei tarvitse ottaa erikseen yhteyttä Helpdeskiin. Voit kirjoittaa silloin em. paperilappuun uuden laitteen luovutusta koskevan palvelupyynnön numeron.
Miten toimin ongelmatilanteessa?
Include Page | ||||
---|---|---|---|---|
|