Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Tälle sivulle on koottu tärkeimmät ohjeet ja tiedot, joita ulkopuolisen asiakkaan ja tilavuokraajan tulee tietää Metropolian tilojen ATK-laitteiston digilaitteiston käytöstä.

Tapahtuman järjestäminen

...

Jos tilavuokrauksesi tarkoitus on kaupallinen toiminta, ilmoitathan siitä hyvissä ajoin Metropolian kiinteistöpalveluille. Esim. ATK-tiloja digitiloja ei voida lisenssisyistä vuokrata kolmannen osapuolen vuokraajan omaan kaupalliseen toimintaan.

...

Ulkopuoliset käyttävät tietokoneita Vierailijatunnuksella, sen saat Metropolian yhteyshenkilöltäsi tai kiinteistön vahtimestariltaaulapalveluilta. Lisätietoa käyttäjätunnuksista.

...

  1. Tilavaraukseen tai tiloihin liittyvissä asioissa, ota yhteys Metropolian kiinteistöpalveluihin toimitilapalveluihin tai Metropolian yhteyshenkilöösi.
  2. Teknisissä ongelmissa voit ottaa yhteyttä käyttäjätukeen palveluaikojen puitteissa. Huomioithan, että ulkopuolisille perustukeen kuuluu vain laiterikkojen korjaaminen ja neuvonta. Teknisen tuen tarjoamisesta ulkopuolisille laskutamme tämän hinnaston mukaan.
  3. Käyttäjätuen palveluaikojen ulkopuolella voi normaaleihin ongelmatilanteisiin pyytää apua vahtimestarilta (esim. videotykki ei mene päälle). Jos tilan laitteisto on epäkunnossa, voidaan tapahtuma siirtää tarvittaessa toimivaan tilaan.

Tapahtuman lähetys verkkoon (

...

streamaus)

Auditorioista löytyy laitteisto tapahtuman lähettämiseksi verkkoon auditorion työasemaa hyödyntämällä. Huomioithan, että sinulla tulee olla käytettävissä oma web-pohjainen videoneuvottelusovellus (Skype, Adobe Connectesim. Zoom tai Microsoft Teams). Lisenssisyistä Metropolian videoneuvottelusovelluksia ei voi käyttää kaupalliseen toimintaan. Ulkopuolisen lähetyslaitteiston kytkeminen auditorioihin on useimmiten mahdollista. Lisätietoa saat tekemällä palvelupyynnön hyvissä ajoin käyttäjätukeen.

...