Section Column
width | 20% |
---|
width | 30% |
---|
...
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
Metropoliassa opiskelee noin 14 000 opiskelijaa ja henkilökuntaa on noin 1 500. Tietokoneita on 6 500 ja niissä on lähes tuhat erilaista ohjelmistoa. Näiden käyttö aiheuttaa ongelmien ja kysymysten kirjon, joiden selvittäminen edellyttää järjestelmällistä toimintatapaa. Asiakkaiden (opiskelijat ja henkilökunta) lähettämät ongelmakuvaukset ja kysymykset käsitellään palvelupyyntöinä, jotka rekisteröidään palvelupyyntöjärjestelmään nimeltään Requeste. Sama järjestelmä kirjaa muidenkin Metropolian palveluorganisaatioiden kuten kiinteistöpalveluiden ja kirjaston toimeksiantoja. Järjestelmään liitetään lähitulevaisuudessa myös muita Metropolian toimintoja. Vaikka palvelupyyntö voidaan jättää sähköpostitse, puhelimitse ja kasvokkainkin, on sen nopean käsittelyn takeena suoraan järjestelmään asiakaspalveluliittymästä tehty yksityiskohtainen ongelman kuvaus. Katso |
...
kohta: Miten tehdään hyvä palvelupyyntö |
Asiakaspalveluliittymässä voit myös kommunikoida käyttäjätuen kanssa palvelupyyntöön liittyvissä asioissa ja seurata palvelupyynnön vaiheita, mikäli ongelman selvittäminen vaatii useita henkilöitä. Tiedot palvelupyynnön käsittelyn tapahtumista saat automaattisesti sähköpostilla. |
...
30% | ||||||||||
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
Kun teet palvelupyynnön Requesteen, täytä kaikki mahdolliset kentät tarkasti. Ongelman tai kysymyksen otsikossa on hyvä näkyä palvelun tai ohjelmiston nimi (ei siis "APUA" tai "Kiire!!!!"). Kuvaus-kentässä on itse ongelman lisäksi tärkeää kertoa
Column | | |||||||||
| ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column | ||||||||||
Column |