Tämä vastaus koskee Metropolian opiskelijoita, ei henkilökuntaa.


Tuudoon kirjaudutaan Metropolian tunnuksilla, mutta se ei ole Metropolian tarjoama eikä ylläpitämä järjestelmä. Metropolia ei tarjoa käyttäjätukea Tuudon käyttöön. Mikäli tarvitset käyttäjätukea, ota yhteyttä suoraan info@tuudo.fi.

Lukujärjestysmerkinnät puuttuvat Tuudosta, mitä teen?

  1. Tarkista näkyvätkö lukujärjestysmerkinnät OMAn kalenterissa.
  2. Jos merkinnät näkyvät, ota yhteyttä suoraan Tuudon tekniseen tukeen: info@tuudo.fi.
  3. Jos merkinnät eivät näy, vika on Metropolian järjestelmissä. Tee hyvän käytännön mukainen palvelupyyntö helpdeskille.

Miten kirjaudun Tuudoon?

  1. Jos et vielä ole aktivoinut käyttäjätunnustasi, aktivoi se ohjeiden Miten aktivoin käyttäjätunnukseni? mukaan.
  2. Lataa Tuudo puhelimesi sovelluskaupasta (saatavilla Android- ja iPhone-puhelimille).
  3. Avaa sovellus.
  4. Hae ja valitse Metropolia aloitusvalikosta.

  5. Valitse Login with Metropolia account.



  6. Kirjaudu lyhyellä Metropolia-käyttäjätunnuksella (pelkkä lyhyt tunnus, ei sähköpostiosoite) ja salasanalla.

Opiskelijakorttini ei toimi, mitä teen?

Tässä ja muissa Metropolian järjestelmiin liittymättömissä ongelmissa, ota yhteyttä suoraan Tuudon tekniseen tukeen: info@tuudo.fi.

Miten toimin ongelmatilanteessa?

Tuudoon kirjaudutaan Metropolian tunnuksilla, mutta se ei ole Metropolian tarjoama eikä ylläpitämä järjestelmä. Metropolia ei tarjoa käyttäjätukea Tuudon käyttöön. Mikäli tarvitset käyttäjätukea, ota yhteyttä suoraan info@tuudo.fi.


Tuudo isn't working, what should I do?